چطور از فروشگاه خرید کنم؟

برای اموزش دقیق کلیک کنید .

چطور می‌توانم به فروشگاه گرین پیک اعتماد کنم؟

یکی از مطمئن ترین روش های اعتبار سنجی یک فروشگاه اینترنتی، بررسی داشتن یا نداشتن نماد اعتماد الکترونیکی است.

این نماد از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور در فضای مجازی به فروشگاه هایی تعلق می گیرد که اعتبار سنجی شده اند و شما می توانید با مراجعه به این نماد از آدرس و مجوز های آن فروشگاه اطلاع پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی گرین پیک علاوه بر داشتن نماد اعتماد الکرونیکی و مجوز رسانه های دیجیتال کشور، یک پرتال بزرگ و فعال در زمینه کشاورزی است که با سابقه ای بیش از 5 سال، ارائه انواع نهاده ها و آموزش ها به خصوص در زمینه کشاورزی پسته می باشد.

شما خیلی راحت می توانید با مراجعه به قسمت درباره ما و همچنین بررسی نماد الکترونیکی از اعتبار فروشگاه مطمئن شوید.

سفارش من چگونه و در چه مدت به دستم میرسد ؟

با توجه به نوع کالاها، سفارشات از طریق پست سفارشی، پیشتاز، باربری  برای شما ارسال می شود.

با در نظر گرفتن حجم سفارشات، خرید شما طی 1 الی 3 روز کاری تحویل پست یا باربری خواهد شد.

زمان تحویل سفارش شما بسته به موقعیت جغرافیایی و نحوه ارسال آن متغیر می باشد:

برای پست سفارشی بسته به وزن سفارش: 5 الی 7 روز

برای پست پیشتاز بسته به وزن سفارش: 3 الی 4 روز

برای باربری بسته به موقعیت مکانی و مسافت: 3 الی 4 روز

برای ارسال فوری سفارش چکار باید بکنم؟

برای دریافت فوری سفارش خود با مشاور فروش تماس حاصل فرمایید .

رویه مرجوعی محصول چگونه است ؟

///

آیا میتوانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟

///

از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می توانم استفاده کنم؟

شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.